Baş səhifə
Fatimə (s.ə) niyə gecə ilə dəfn olundu | Baxış: 221 | Tarix: 2017.03.19

 

Bismihi Təala
Mən sizdən soruşuram, siz də hər kəsdən soruşun niyə?
Fatimə (ə) niyə gecə ilə dəfn olundu?
Ey məsihiləri Həzrət İsaya və onun pak anasına əziyyət etdikləri üçün qınayan ümmət!
Ey yəhudiləri Həzrət Musa və qardaşı Haruna xəyanət etdikləri üçün qınayan ümmət!
Ey Nubuvvət tarixində baş verən acı hadisələrə görə digər ümmətləri qınayan ümmət!
Sizdən soruşuram İslamın əziz Peyğəmbərinin (s) qızı və öz təbiri ilə cigərinin bir parçası Fatimə (ə) gecə ilə dəfn olundu?

Muhəmməd ibn İsmayil əl-Buxari:
وَعَاشَتْ بَعْدَ النبي صلى الله عليه وسلم سِتَّةَ أَشْهُرٍ فلما تُوُفِّيَتْ دَفَنَهَا زَوْجُهَا عَلِيٌّ لَيْلًا ولم يُؤْذِنْ بها أَبَا بَكْرٍ وَصَلَّى عليها.
البخاري الجعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله (متوفاي256هـ)، صحيح البخاري، ج 4، ص 1549، ح3998، كتاب المغازي، باب غزوة خيبر، تحقيق د. مصطفى ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987.

(Fatimə) Peyğəmbərdən (s) sonra altı ay yaşadı. Vəfat etdiyində həyat yoldaşı Əli onu gecə ilə dəfn etdi və Əbu Bəkrə xəbər vermədi. (Nyə?)
“Səhih əl-Buxari”,c.4,səh. 1549,həd.3998;
Əbu Muhəmməd Əbdullah ibn Muslim İbn Qutəybə əd-Dinuri:

وقد طالبت فاطمة رضي الله عنها أبا بكر رضي الله عنه بميراث أبيها رسول الله صلى الله عليه وسلم فلما لم يعطها إياه حلفت لا تكلمه أبدا وأوصت أن تدفن ليلا لئلا يحضرها فدفنت ليلا.
الدينوري، أبو محمد عبد الله بن مسلم ابن قتيبة (متوفاي276هـ)، تأويل مختلف الحديث، ج 1، ص 300، تحقيق: محمد زهري النجار، ناشر: دار الجيل، بيروت، 1393هـ، 1972م.

Fatimə , Əbu Bəkrdən öz atasının mirasın istədi, Əbu Bəkr isə
qəbul etmədi. And içdi ki, bir daha onu (Əbu Bəkri) danışdırmayacaq. (Fatimə) Əbu Bəkr dəfnində iştirak etməsini istəmədiyi üçün gecə ilə dəfn olunmasını vəsiyyət etdi. (Niyə?)
“Təvilu muxtələfil-hədis”, c.1,səh.300;

Əbu Bəkr Əbdur-Rəzzaq ibn Həmmam Sənani:

عن بن جريج وعمرو بن دينار أن حسن بن محمد أخبره أن فاطمة بنت النبي صلى الله عليه وسلم دفنت بالليل قال فرَّ بِهَا علي من أبي بكر أن يصلي عليها كان بينهما شيء.

Peyğəmbərin (s) qızı Fatimə gecə ilə dəfn olundu ki, Əbu Bəkr ona (cənazə) namaz qılmasın. Çünki onların arasında ixtilaf var idi. (Niyə?)
Sonra belə davam edir:

عبد الرزاق عن بن عيينة عن عمرو بن دينار عن حسن بن محمد مثله الا أنه قال اوصته بذلك
الصنعاني، أبو بكر عبد الرزاق بن همام (متوفاي211هـ)، المصنف، ج 3، ص 521، حديث شماره 6554 و حديث شماره: 6555، تحقيق حبيب الرحمن الأعظمي، ناشر: المكتب الإسلامي - بيروت، الطبعة: الثانية، 1403هـ.

Həsən ibn Muhəmməddən də bu rəvayət nəql olunmuşdur. Bu rəvayətdə “Fatimə özü belə bir vəsiyyət etmişdir” cümləsi də qeyd edilmişdir. (Niyə?)
“əl-Musnəf”,c.3,səh.521, həd.6554;

İbn Bəttal Bukri Qurtubi:
أجاز أكثر العلماء الدفن بالليل... ودفن علىُّ بن أبى طالب زوجته فاطمة ليلاً، فَرَّ بِهَا من أبى بكر أن يصلى عليها، كان بينهما شىء.
إبن بطال البكري القرطبي، أبو الحسن علي بن خلف بن عبد الملك (متوفاي449هـ)، شرح صحيح البخاري، ج 3، ص 325، تحقيق: أبو تميم ياسر بن إبراهيم، ناشر: مكتبة الرشد - السعودية / الرياض، الطبعة: الثانية، 1423هـ - 2003م.

Alimlərin əksəriyyəti gecə dəfninə icazə vermişlər. Əli ibn Əbi Talib zövcəsi Fatiməni gecə ilə dəfn etdi ki, Əbu Bəkr ona namaz qılmasın. Çünki onların arasında bir sıra problemlər olmuşdu. (Niyə?)
“Şərhu səhihil-Buxari”, c.3,səh.325;
İbn Əbil-Hədid :

وظهرت الشكية، واشتدت الموجدة، وقد بلغ ذلك من فاطمة ( عليها السلام ) أنها أوصت أن لا يصلي عليها أبوبكر.
إبن أبي الحديد المدائني المعتزلي، أبو حامد عز الدين بن هبة الله بن محمد بن محمد (متوفاي655 هـ)، شرح نهج البلاغة، ج 16، ص 157، تحقيق محمد عبد الكريم النمري، ناشر: دار الكتب العلمية - بيروت / لبنان، الطبعة: الأولى، 1418هـ -

1998م.Fatimənin (qəsbkarların əlindən) şikayət və narahatlığı elə bir həddə çatdı ki, Əbu Bəkrin ona (cənazə) namaz qılmamasını vəsiyyət etdi. (Niyə?)
“Şərhu nəhcil-bəlağə”,c.16,səh.157;
Başqa bir yerdə :

وأما إخفاء القبر، وكتمان الموت، وعدم الصلاة، وكل ما ذكره المرتضى فيه، فهو الذي يظهر ويقوي عندي، لأن الروايات به أكثر وأصح من غيرها، وكذلك القول في موجدتها وغضبها.
شرح نهج البلاغة، ج 16، ص 170.

Başqa bir yerdə :Əbu Bəkr və Ömərin dəfnində iştirak edib və ona namaz qılmamaları üçün Fatimənin ölümünü gizlədilməsi və bu haqda Seyyid Murtəzanın (Seyyid Rəzinin qardaşı) dedikləri mənim üçün təyid və qəbuldur. Çünki bunu isbat edəcək çox sayda səhih rəvayətlər mövcuddur. Həmçinin Fatimənin narahatlığı və şeyxlərə (Əbu Bəkr və Ömərə) qəzəblənməsi mənim üçün çox sözdən daha etibarlıdır.
“Şərhu nəhcil-bəlağə”,c.16,səh.170;
Şeyx Səduq:

عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي حَمْزَةَ عَنْ أَبِيهِ قَالَ سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ عليه السلام لِأَيِّ عِلَّةٍ دُفِنَتْ فَاطِمَةُ (عليها السلام) بِاللَّيْلِ وَ لَمْ تُدْفَنْ بِالنَّهَارِ قَالَ لِأَنَّهَا أَوْصَتْ أَنْ لا يُصَلِّيَ عَلَيْهَا رِجَالٌ [الرَّجُلانِ‏].
الصدوق، أبو جعفر محمد بن علي بن الحسين (متوفاي381هـ)، علل الشرايع، ج‏1، ص185، تحقيق: تقديم: السيد محمد صادق بحر العلوم، ناشر: منشورات المكتبة الحيدرية ومطبعتها - النجف الأشرف، 1385 - 1966 م .

Əli ibn Əbu Həmzə, İmam Cəfər Sadiq (ə)-dan soruşdu: “Niyə Fatimə gündüz deyil, gecə dəfn edildi?” İmam (ə) buyurdu: “Fatimə (ə) vəsiyyət etmişdi ki, Əbu Bəkr və Ömər ona (cənazə)namazı qılmamaları üçün onu gecə ilə dəfn etsinlər.” (Niyə?)

“İləluş-şərai”,c.1,səh.185;

Musəvi Amuli:
إنّ سبب خفاء قبرها ( عليها السلام ) ما رواه المخالف والمؤالف من أنها ( عليها السلام ) أوصت إلى أمير المؤمنين ( عليه السلام ) أن يدفنها ليلا لئلا يصلي عليها من آذاها ومنعها ميراثها من أبيها ( صلى الله عليه وآله وسلم ).
الموسوي العاملي، السيد محمد بن علي (متوفاي1009هـ)، مدارك الأحكام في شرح شرائع الاسلام، ج 8، ص279، نشر و تحقيق مؤسسة آل البيت عليهم السلام لإحياء التراث، الطبعة: الأولي، 1410هـ.

Fatimənin qəbrinin gizli qalmasının səbəbi, müxaliflərin və müvafiqlərin nəql etdiyinə görə budur ki, O Xanım Həzrət Əmirəlmöminin (ə)-a vəsiyyət etdi ki, ona əziyyət edənlər və atasının mirasından onu məhrum edənlərin ona (cənazə) namaz qılmamaları üçün onu gecə ilə dəfn etsinlər. (Niyə?)
“Mədarikul-əhkam”,c.8.səh.279;